Liikuntavalmennus

Kuva: Katja Helena Photography

Liikuntavalmennus on tarkoitettu Sinulle, joka haluat sinulle sopivan liikunnan avulla esimerkiksi

  • edistää terveyttäsi ja hyvinvointiasi
  • apua elämäntapamuutokseen
  • kehittää fyysistä kuntoasi
  • oppia kestävää painonhallintaa liikunnan avulla
  • muuttaa kehonkoostumustasi
  • löytää sinulle sopivat tavat liikkua kehoasi kuunnellen ja kunnioittaen
  • vaihtelua tai uuttaa suuntaa harjoitteluusi
  • oppia liiketekniikoita kuntosalilla tai tehostaa kuntosaliharjoitteluasi vastaamaan paremmin tavoitteitasi
  • parempaa palautumista ja arjessa jaksamista
  • sinua kuuntelevan ja kannustavan valmentajan rinnallesi

Valmennuksen sisältö räätälöidään sinun tarpeisiisi sopivaksi ja valmennusta on mahdollista toteuttaa myös etäyhteydellä videon välityksellä.

Liikunnan saralla yhdessä harjoiteltavat lajit voivat olla juoksu, (sisä)pyöräily, (sauva)kävely, uinti, lihaskestävyys- ja voimaharjoittelu kotona/ulkona/kuntosalilla, erilaiset voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoitteet, ryhmäliikunta, liikkuvuusharjoittelu sekä mindfulness-jooga. Liikuntavalmennukseen on mahdollista sisällyttää myös erilaisia mindfulness- ja rentoutusharjoitteita sekä myötätuntoharjoitteita.

Kuntosaliohjelmista:

  • 1-jakoinen ohjelma: Koko kehon lihasryhmien treenaamiseen 1 treenikerta. Harjoituskertoja tyypillisesti 1-3 kertaa viikossa. Sopii mm. aloittelijoille, kestovoiman kehittämiseen, kehon kiinteytymiseen ja muokkaukseen, painonhallintaan ja lihasmassan kasvattamiseen. Hyötyjä esimerkiksi ajan säästäminen, yksinkertaisuus ja suuri energiankulutus joka treenissä.
  • 2-jakoinen ohjelma: Koko kehon lihasryhmien treenaamiseen 2 treenikertaa. Harjoituskertoja tyypillisesti 2-4 kertaa viikossa. Sopii mm. aloittelijoille, kesto- ja maksimivoiman kehittämiseen, voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoitteluun, kehon kiinteytymiseen ja muokkaukseen, painonhallintaan, lihasmassan kasvattamiseen. Hyötyjä esimerkiksi helposti muokattavat volyymi, intensiteetti ja tiheys sekä eristävien liikkeiden sisällyttämisen helppous verrattuna 1-jakoiseen ohjelmaan.
  • 3-jakoinen ohjelma:  Koko kehon lihasryhmien treenaamiseen 3 treenikertaa. Harjoituskertoja tyypillisesti 3-5 kertaa viikossa. Sopii mm. kesto- ja maksimivoiman kehittämiseen, voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoitteluun, kehon kiinteytymiseen ja muokkaukseen, lihasmassan kasvattamiseen. Hyötyjä mm. lihasryhmien priorisoinnin mahdollisuus, usein joustava ja tasapainoinen ohjelma, joka on helppo toteuttaa.
  • 4-jakoinen: Koko kehon lihasryhmien treenaamiseen 4 treenikertaa. Harjoituskertoja tyypillisesti 4-6 kertaa viikossa. Sopii mm. lihasmassan ja voiman hankintaan sekä kehon muokkaukseen. Hyötyjä mm. suuri treenikohtainen ärsyke.
  • 5-jakoinen: Koko kehon lihasryhmien treenaamiseen 5 treenikertaa. Harjoituskertoja 5 kertaa viikossa. Sopii mm. lihasmassan ja voiman hankintaan sekä kehon muokkaukseen. Hyötyjä mm. treenivolyymin suuruus per lihasryhmä ja treenin kesto silti kohtuullinen, erityishuomiota vaativille lihaksille hyvin tilaa ohjelmassa.

Valmennuksen sisältö ja hinta sopimuksen mukaan:

  • Valmennustapaaminen 60 min 95 € (myös etäyhteydellä)
  • Valmennustapaaminen 90 min 120 € (myös etäyhteydellä)
  • Harjoitusohjelma, esim. kuntosaliohjelma 70 €
  • Yksilöllinen harjoituskausisuunnitelma:
    • kuukaudelle 70 €
    • kahdelle kuukaudelle 110 €
    • kolmelle kuukaudelle 150 €

Ryhmävalmennus: hinta henkilömäärän ja tarpeiden mukaan, pyydä tarjousta.

Hinnat sisältävät 24 % ALV:n. Hinnat eivät sisällä kuntosalin tai uimahallin tms. käyntimaksuja.

Maksuihin liittyviä käytäntöjä:

Maksu suoritetaan laskulla. Maksuaika on 7 vuorokautta, ellei muusta erikseen sovita. Laskutuslisä 6 € / lasku. Laskutus tapahtuu yleensä kerran kuukaudessa. Tapaamisen voi peruuttaa maksutta viimeistään 24h ennen sovittua aikaa, tai tämän jälkeen sairastapauksissa lääkärintodistuksella, muutoin peritään normaali maksu. 

Hinnasto on voimassa toistaiseksi ja hinnat tarkistetaan vuosittain. FitMind pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.