Personal training

Kuva: Katja Helena Photography

Personal training -palvelut on tarkoitettu Sinulle, joka haluat liikuntavalmennuksen avulla esimerkiksi

  • edistää terveyttäsi ja hyvinvointiasi
  • apua elämäntapamuutokseen
  • kehittää ja/tai ylläpitää fyysisen kunnon osa-alueita:
    • verenkierto- ja hengityselimistöä eli kestävyyskuntoa
    • tuki- ja liikuntaelimistön kuntoa: lihaskestävyys, lihasvoima, notkeus
    • liikehallintaa eli motorista kuntoa: tasapaino, koordinaatio, reaktiokyky
    • kehonkoostumusta
  • löytää sinulle sopivat tavat liikkua kehoasi kuunnellen ja kunnioittaen
  • vaihtelua tai uuttaa suuntaa harjoitteluusi
  • oppia liiketekniikoita kuntosalilla
  • tehostaa harjoitteluasi esimerkiksi kuntosalilla tukemaan paremmin tavoitteitasi
  • parempaa palautumista ja arjessa jaksamista
  • oppia liikkumaan siten, että se tukee stressinhallintaa ja myötätuntoisempaa tapaa suhtautua kehoosi
  • oppia kestävää painonhallintaa
  • muokata kehoasi
  • sinua kuuntelevan ja kannustavan valmentajan rinnallesi

Valmennuksen sisältö räätälöidään sinun tarpeisiisi sopivaksi ja valmennusta on mahdollista toteuttaa myös etäyhteydellä videon välityksellä. Yhdessä harjoiteltavat lajit voivat olla kävely, juoksu, (sisä)pyöräily, uinti, voimaharjoittelu kotona/ulkona/kuntosalilla, erilaiset voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoitteet, ryhmäliikunta, liikkuvuusharjoittelu sekä mindfulness-jooga. Liikuntavalmennukseen on mahdollista sisällyttää myös erilaisia mindfulness- ja rentoutusharjoitteita sekä myötätuntoharjoitteita.

Kuntosaliohjelmista:

    • 1-jakoinen: aloittelijat, kestovoima, kiinteytyminen, painonhallinta, kehon muokkaus, lihasmassan kasvattaminen. Harjoituksia 1-3 krt/vko.
    • 2-jakoinen: aloittelijat, kestovoima, maksimivoima, voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoittelu, kiinteytyminen, painonhallinta, kehon muokkaus, lihasmassan kasvattaminen. Harjoituksia 2-4 krt/vko.
    • 3-jakoinen: kestovoima, maksimivoima, voiman ja kestävyyden yhdistelmäharjoittelu, kiinteytyminen, kehon muokkaus, lihasmassan kasvattaminen. Harjoituksia 3-6 krt/vko.
    • 4-jakoinen: lihasmassan ja voiman hankinta sekä kehon muokkaus. Harjoituksia 4 krt/vko.
    • 5-jakoinen: lihasmassan ja voiman hankinta sekä kehon muokkaus. Harjoituksia 5 krt/vko.

Valmennuksen sisältö ja hinnat:

Valmennuksen sisältö ja hinta määräytyvät sen mukaan, kuinka monta valmennustapaamista ja harjoitusohjelmaa haluat sekä sisällytetäänkö valmennukseesi harjoitussuunnitelma ja viikkoseuranta. Voit tilata myös pelkästään harjoitusohjelmia, kuten kuntosaliohjelmia. Valmennus voi olla yksittäinen konsultaatiotapaaminen tai sisältää alkukartoituksen, kuntotason arvioimisen ja niiden pohjalta tehtävän valmennussuunnitelman, jolloin valmennus voi kestää muutamasta tapaamisesta muutamaan kuukauteen tai tarpeittesi mukaan pidempään.

  • Valmennustapaaminen 60-90 min 90 €
  • Harjoitusohjelma, esim. kuntosaliohjelma 60 €
  • Harjoitussuunnitelma:
    • kuukaudelle 60 €
    • kahdelle kuukaudelle 100 €
    • kolmelle kuukaudelle 150 €
  • Viikkoseuranta 35 €/kuukausi
  • Ryhmävalmennus: hinta määrittyy henkilömäärän ja tarpeiden mukaan, pyydä tarjousta

Hinnat sisältävät 24 % ALV:n. Hinnat eivät sisällä kuntosalin tai uimahallin käyntimaksuja.

Voit täydentää valmennusta ravintovalmennuksella, psykologisen painonhallinnan valmennuksella, hyvinvointivalmennuksella ja mindfulness-valmennuksella, mitkä tukevat mm. terveyden ja hyvinvoinnin edistämistä, stressinhallintaa, toiminta- ja suorituskyvyn parantamista, painonhallintaa ja kehon muokkausta sekä palautumista.